minden gyerek álma a szülők rémálma? – Ha kifestővé változik apa autója…

Színezős autót fabrikáltak a Hertz autókölcsönző munkatársai – járta be a hír a brit lapokat a napokban.

A világ első „colouring-in car” hajtánya egyelőre csak prototípusként működik. A jól sikerült gag egyben hatásos reklámeszköz is. Nem véletlenül készült róla kisfilm és kapta fel pillanatok alatt a Daily Mail vagy a Designweek is. Mire cikkünk megjelenik, a virális bomba is berobban.

Hogy mennyire célzott a reklámakció mutatja a Hertz Corporation gazdasági ereje is. Az 1917-es alapítású cég a világ első autókölcsönző vállalatóriása 7900 bérkocsi állomással és több mint 30.000 alkalmazottal. Az okosok szerint a világ 100 legértékesebb brandje közé tartozik, és nagyon úgy néz ki, hogy ért a gyerekek nyelvén is – már ami az utóbbi marketing-húzását illeti. Hogy a pilot-projectből végül kisül-e egy szélesebb körben is elterjedt, színezhető bérautó, majd megmutatja a jövő.

 

 

Mindenesetre ötletnek jó, még akkor is, ha menet közben a pontos színezés különös bravúrt jelent.

Források:

The end of ‘are we there yet?’ in Daily Mail
Colouring-in car, by Hertz in Design Week
The Hertz Corporation in Wikipedia